sunnuntai 3. joulukuuta 2017

#1 Kuka minä olen?

                                                                   Moi!

                                                          Sini/13/Pirkanmaa

      Olen 13 vuotias tyttö Pirkanmaalta, joka on harrastanut ratsastusta 4vuotta.. Mulla on vuokrahevonen Laku 19v ja käyn tällähetkellä tunneilla Anjalan Hevostilalla Ikaalisissa. Olen ratsastanut vähän siellä sun täällä esim. Kartanon Tallilla. 
Ravihevosia meidän perheellä on ollut jo kauan. Ensimmäinen oli lv-tamma nimeltään In Smooth Action eli Smooti, joka pärjäsikin aika hyvin. Tällähetkellä meillä on kaksi kimppahevosta Pascha Tilly ja Quattro Tilly. Mulla on pieni osa Raviliiga Ilveksen hevosesta Rehabista.
Nykyään käyn tosiaan Anjalan Hevostilalla, lemppareita sieltä on Kaunisrannan Fairytale "Tellu"-shettis ja Pihlavan Paiste "Pihla"-suokki (molempien sukupostit: http://www.sukuposti.net/hevoset/kaunisrannan-fairytale/909092  ja  http://www.sukuposti.net/hevoset/pihlavan-paiste/505273 )
Tellun kanssa olisi tarkoitus kisata esteitä ja päästä ehkä jopa sm-kisoihin ensi vuonna. Se jää nähtäväksi pääsemmekö sinne asti! 

       
Tällä blogisivulla tulette näkemään ratsastuskoulun hevosista ja Lakusta postauksia! :) Tervetuloa seuramaan hevostäyteistä elämääni!


                               -Sini
                                       Tellu, Anjalan harjoitusestekilpailut 26.11 40-50cm
                                                 Vlashka Van Het Sassenbroek "Laku"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti